ČSOB spouští novou komunikaci, chce jít Čechům naproti
Nová komunikační kampaň „Jdeme vám naproti" bude dlouhodobým
komunikačním konceptem skupiny ČSOB.
Nová komunikační kampaň „Jdeme vám naproti" bude dlouhodobým
komunikačním konceptem skupiny ČSOB.
Finančně-poradenská skupina Partners plánuje tento rok na trh vstoupit
s bankou.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Na českém bankovním trhu vznikne nová značka. Max banka nahradí Expobank,
kterou převzala investiční skupina Creditas.
Původem estonská banka se chce zaměřit především na spolupráci
s partnery. To bude pro letošní rok hlavní komunikační kanál.
Právě začíná první kampaň na podporu bankovní identity. Má
přesvědčit Čechy, aby ji začali více využívat.
Česká spořitelna uvádí novou reklamní kampaň v rámci svého konceptu
#Silnější. Zdůrazňuje udržitelnost a finanční zdraví, vzdělávání
nebo inovace.
UniCredit Bank v nové kampani láká nové zákazníky na 10 % z jejich
plateb za energie, které jim každý měsíc vrátí.
Sberbank CZ oznámila na svých internetových stránkách, že dočasně
omezila všechny karetní transakce.