Kampaně B2B firem nemusí být suché, emoce jsou důležité
K úspěchu B2B firem nevede cesta jen přes výkon, své místo má u nich
i budování značky, myslí si Richard Parsons.
K úspěchu B2B firem nevede cesta jen přes výkon, své místo má u nich
i budování značky, myslí si Richard Parsons.
Marketing a obchod skutečně dobře spolupracují jen v necelé třetině B2B
firem na trhu, ukazuje průzkum společnosti B-inside. Jejich vzájemná
spolupráce ale může B2B přinést peníze navíc.
Fintech služba PalmApp se chystá rozšířit do zahraničí. Jako první trh
pro expanzi si vybrala Slovensko.
Vypadá to, že B2B marketing vstupuje do nového zlatého věku, říká
Richard Parsons z londýnské agentury True BBN.
Součinnost marketingu a obchodu bude tématem první marketingové B2B
konference v České republice.
O2 v kampani ukáže, co firmám na internetu hrozí, a jak co nejlépe
chránit své podnikání před útočníky.
Agentura Stem/Mark ukazuje v novém projektu, jak výzkum pomáhá českým
firmám a institucím v naplňování jejich obchodních cílů.
V nové B2B kampani klade ČEZ ESCO důraz vedle racionálna i na emoce.
Kromě zelených řešení chce své klientele dodat i kuráž.
O2 odstartovala další kolo kampaně „Dáváme milion“ zaměřené na
drobné živnostníky a podnikatele.
Další sociální sítí v našem seriálu o možnostech jejich využití pro
marketing je LinkedIn. Důležitou platformu pro B2B komunikaci představuje
Vítězslav Klement z Group M.