B2B konference letos o rovnováze brandu a výkonu
Letošní druhý ročník B2B konference se bude týkat rovnováhy brandu a
výkonu a jejích přínosů pro byznys.
Letošní druhý ročník B2B konference se bude týkat rovnováhy brandu a
výkonu a jejích přínosů pro byznys.
Marketing a obchod skutečně dobře spolupracují jen v necelé třetině B2B
firem na trhu, ukazuje průzkum společnosti B-inside. Jejich vzájemná
spolupráce ale může B2B přinést peníze navíc.
Vypadá to, že B2B marketing vstupuje do nového zlatého věku, říká
Richard Parsons z londýnské agentury True BBN.
Pokud bude marketing a obchod spolupracovat, přinese to firmě byznys a zisky,
říkají organizátoři první B2B marketingové konference Lucie Zaki a
Lukáš Smelík.
Součinnost marketingu a obchodu bude tématem první marketingové B2B
konference v České republice.