Kia: Sami se musíme stát „game changerem“
V souladu s novou strategií se chce Kia stát hráčem, který mění
pravidla. O ambicích hovoří generální ředitel automobilky v Česku
Arnošt Barna.
V souladu s novou strategií se chce Kia stát hráčem, který mění
pravidla. O ambicích hovoří generální ředitel automobilky v Česku
Arnošt Barna.
Vedle Jaromíra Jágra se s korejskou automobilovou značkou Kia spojuje nově
i Jan Koller.
SEAT stále více důvěřuje své značce Cupra, kterou na trh uvedla před
třemi lety. Chce, aby tvořila 10% podíl na objemu prodeje.
Nová strategie značky Volkswagen se opírá o uhlíkovou neutrality a
technologie.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici marketingového manažera pro české zastoupení značky Hyundai
v únoru nastoupil Jan Przyczko.
Lexus má nové ambasadory – módní návrhář Jan Černý a herečka Hana
Vagnerová.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Funkci člena představenstva pro prodej a marketing automobilky Škoda Auto
převezme od 1. března Martin Jahn.
Novou manažerkou komunikace společnosti LKQ Europe pro region střední a
východní Evropy se stala Lidija Erlebachová.