L’Oréal na personalizaci komunikace volí Kindred
L’Oréal si na personalizaci a marketingovou automatizaci vybírá agenturu
Kindred.
L’Oréal si na personalizaci a marketingovou automatizaci vybírá agenturu
Kindred.
Multimediální formát stories už nechybí ani na Pinterestu. Platforma chce
naskočit na aktuální trendy i sázkou na automaticky generované reklamy.
David Matoušek přechází ze Slevomatu do řetězce Albert, od dubna má
zodpovídat za digitální strategie.
Ještě před samotnými svátky se musí marketing e-shopů připravovat na
období povánočních výprodejů.
PPC Bee přichází s novinkou v podobě možnosti řízení dynamických
produktových kampaní na Facebooku a Instagramu.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Zážitková agentura Adrop.cz začala spolupracovat s českým start-upem
Boom'n'Rank, vyvíjejícím nástroj pro automatizaci obsahového marketingu.
Automaticky generovaných textů začíná v české žurnalistice přibývat.
Od června pracuje s umělou inteligencí také ekonomický deník E15.