COOP: Koncept je jiný než Amazon, musí fungovat i v reálném provozu
Chtěli jsme koncept, který by mohl fungovat nejen marketingově, ale
i v reálném provozu, říká Lukáš Němčík, ředitel rozvoje a
marketingu sítě COOP.
Chtěli jsme koncept, který by mohl fungovat nejen marketingově, ale
i v reálném provozu, říká Lukáš Němčík, ředitel rozvoje a
marketingu sítě COOP.
COOP otevřel ve středu 16. března ve Strakonicích svůj první obchod bez
personálu. Druhý se chystá v Českém Krumlově.
V posledním půlroce se na poli inzerce na Facebooku a Instagramu sešlo
několik novinek. Ty nejzajímavější z nich shrnujeme.
Rohlik.cz rozšiřuje síť Rohlik Pointů, postaví je na nádražích
i poštách. Aktuálně jich má celkem 58, z toho 28 je ve firmách a office
parcích.
Automatizovaná žurnalistika se v Česku pomalu rozvíjí. Za rozvojem stojí
Středisko žurnalistiky umělé inteligence, které provozuje FSV UK ve
spolupráci s dalšími vysokými školami.
Proud článků na domovské stránce Seznamu přivádí denně na partnerské
weby milionové návštěvy. Seznam.cz zároveň pracuje na automatizaci
řazení článků do feedu a využívá neuronové sítě v boji proti
clickbaitu.
O automatizaci marketingu se hodně mluví. Nicméně v praxi je příprava na
ni náročná na čas i energii, upozornila konference Digital Transformation
Summit.
Automatizace v marketingu je téma posledních let. Co jí stojí v cestě,
vysvětluje Jakub Lysáček z Enehano Solutions.
Digital Transformation Summit, jenž se bude konat 13. května, ukáže nové
možnosti automatizace a digitalizace marketingu.
Skupina Heureka Group do svého portfolia začlení společnost specializující
se na automatizaci procesů v e-shopech.