Seznam zjednoduší zadávání kampaní, umožní ho „jedním klikem"
Po vzoru kampaní Performance Max přichází Seznam ve své reklamní síti
Sklik se zjednodušením zadávaných kampaní v rámci svého portfolia.
Po vzoru kampaní Performance Max přichází Seznam ve své reklamní síti
Sklik se zjednodušením zadávaných kampaní v rámci svého portfolia.
Během posledního roku Seznam.cz zcela přepracoval metodu, jak identifikuje
zájmy uživatelů, popisuje Jiří Udatný.
Umělá inteligence se stává klíčovým faktorem pro zlepšování
zákaznického zážitku a optimalizaci provozu, zaznělo na letošní
konferenci Retail in Detail.
Příští rok přinese podle reportu skupiny Worldcom Public Relations PR
profesionálům nemalé výzvy. Jaké to budou?
Robotické sekačky Husqvarna dokážou napodobit tři choreografie oslavy
gólů, inspirované fotbalovými legendami.
V reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru
aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.
Zavádění nových technologií do retailu není snadné, ale nakonec se
vyplatí. I to zaznělo k automatizaci a využití umělé inteligence na
letošní konferenci Retail Summit.
Stále více vydavatelů podniká kroky k tomu, aby k jejich článkům
neměli přístup roboti typu ChatGPT nebo Bard.