Popai: Kamenný retail jako součást komunikace se zákazníkem
Propojení online světa a kamenných prodejen se věnoval seminář Popai CE.
Přednášející představili různé možnosti, jak přilákat zákazníka do
kamenných prodejen.
Propojení online světa a kamenných prodejen se věnoval seminář Popai CE.
Přednášející představili různé možnosti, jak přilákat zákazníka do
kamenných prodejen.
Košík.cz přichází s novou technologií zpracování papírových tašek na
kompostovatelné a recyklovatelné obaly.
# Aktuality # Internet & Mobil # Reklama # Retail
Košík spustil reklamní kampaň v rádiu, láká na chuťové zážitky a
svou vlastní značku Authentic. Navazuje na outdoorovou kampaň ze září
a října.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Během října se objeví produkty privátní značky Authentic od Košíku na
pultech kamenných prodejen Kaufland.
# Aktuality # Retail # Marketing
Řemeslné pivo Authentic online supermarketu Košík bude nově možné
zakoupit i v čepované variantě.
Košík rozšiřuje svou privátní značku Authentic. Ještě letos by se
značka mohla rozšířit o zhruba padesátku českých i zahraničních
produktů.
Košík rozvíjí koncept „Restaurace na klik“. Spolu s nákupem bude
rozvážet i jídla z restaurací a bister.
„Jednoduše pro všechny“, tím chce být online supermarket Košík.
O tom, jak se toho snaží dosáhnout, a to nejen marketingově, mluví
marketingový ředitel Jan Škrabánek.