Radiohouse zvýší cenu hlavního produktu o 1,4 %, zahrnuje do něj i online
Zatímco klasická rádiová reklama si v nabídce společnosti Radiohouse
zachovává pro příští rok podobné ceny jako letos, u reklamy
v digitálním audiu je růst vyšší.
Zatímco klasická rádiová reklama si v nabídce společnosti Radiohouse
zachovává pro příští rok podobné ceny jako letos, u reklamy
v digitálním audiu je růst vyšší.
Mluvené slovo poslouchá přes internet 46 % tuzemské populace starší
16 let, vyplývá ze zprávy Českého statistického úřadu.
Značka Mercedes-Benz přináší audiohry navržené speciálně pro
cestování automobilem.
Agenturám se nelíbí, jak trh postupuje nejednotně a každý hraje sólohru,
myslí si v souvislosti s šancemi digitálních rádií na reklamním trhu
Radek Pešout.
Generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral se ostře postavil proti
iniciativě soukromých rádií.
Řetězec Penny Market otvírá své rádio pro reklamní zadavatele napříč
trhem. Prodej reklamy zajistí Media Club, podle kterého potřebuje
plánování reklamy v rádiu řetězce jiný přístup než v případě
klasického FM vysílání.
Audio reklama a online reklama se vhodně doplňují a rozšiřují možnosti
tradiční rádiové reklamy, zaznělo na dalším setkání pořádaném
agenturou Visibility.
# Aktuality # Internet & Mobil
Od neděle 6. října uvedou Seznam Zprávy nový podcast Jiřího Kubíka
s názvem Ve stínu.