TikTok se v Česku blíží k 2,5 milionům, chystá další cílení
Reklamní komunikace na TikToku pomůže se zvýšením zásahu kampaně
i s nastolováním trendů, zaznělo na prvním setkání TikTok MasterClass
na českém trhu.
Reklamní komunikace na TikToku pomůže se zvýšením zásahu kampaně
i s nastolováním trendů, zaznělo na prvním setkání TikTok MasterClass
na českém trhu.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio
Téměř o čtvrtinu narostl za posledních pět let průměrný denní čas
strávený s médií, ukazuje nová zpráva od GWI. Nejvíce času věnují
uživatelé na celém světě sledování sociálních médií a lineární
televizi.
Čeští diváci strávili loni před obrazovkou každý denv průměru
3 hodiny a 25 minut. Bylo to téměř stejně jako před nástupem pandemie
covid-19.
Výzkum čtenosti tisku poprvé zveřejnil údaje o tzv. kvalitě čtení.
Změřil průměrnou dobu strávenou s tištěnými tituly i průměrný
počet kontaktů.
# TV # Internet & Mobil # Výzkum
Nejvíce času věnuje česká populace starší 15 let sledování televizní
obrazovky, roste čas trávený s obrazovkami mobilních telefonů, ukazuje
výzkum Nielsen Admosphere.
Globální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC
odhaluje několik trendů.
V segmentu online videa se mezi TOP třemi hráči nejčastěji objevují weby
Seznam.cz, iPrima.cz a Blesk.cz, ukazují data výzkumu NetMonitor.
Managing directorka mediálního zastupitelství Atmedia Michaela Suráková
shrnuje pohled na vývoj televizního trhu očima zástupců televizní branže
ve střední Evropě.