Volba spotřebitelů: Uspěl Guinness 0.0 nebo šunka na rohlík
V jubilejním 25. ročníku soutěžilo o přízeň spotřebitelů
256 produktů od 201 firmy v 66 kategoriích.
V jubilejním 25. ročníku soutěžilo o přízeň spotřebitelů
256 produktů od 201 firmy v 66 kategoriích.
Vítěze spotřebitelského programu Volba spotřebitelů – Nejlepší
novinka 2024 vyhlásila pořádající společnost Atoz Marketing Services.
Celkem bylo oceněno 66 produktů.
Značka hračky Igráček si v průzkumu Nejdůvěryhodnější značka
meziročně polepšila o nejvíce hlasů a stala se i skokanem roku.
V kategorii vína se poprvé v historii programu na první příčce umístila
značka Víno Mikulov.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Vzestup letos opět zaznamenaly kategorie se speciálními produkty:
bezlepkové, veganské, ekologické nebo bio.
Marketingový program Důvěryhodné značky rozdal ocenění. Mezi
nejsilnějšími značkami celého průzkumu zazněla jména jako Lego, Jar
a Iqos.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Jako nejlepší novinku roku 2022 vybrali spotřebitelé produkt Tuňák celý
s extra panenským olivovým olejem Franz Josef Kaiser od společnosti Gaston.