Odložená TV sledovanost je v Česku vyšší než v Evropě
V Česku je procento odložené televizní sledovanosti vyšší, než je
evropský průměr, ukazují data.
V Česku je procento odložené televizní sledovanosti vyšší, než je
evropský průměr, ukazují data.
Konkrétní dopady zavedení měření TV sledovanosti mimo domov popisuje na
základě polské zkušenosti Wojciech Kowalczyk v rozhovoru Atmedia
expert talks.
Měření televizní sledovanosti se rozšíří o sledovanost ve druhých
domácnostech a na veřejných místech. Jde o významný krok, kterým se
projekt TV měření posouvá na novou úroveň.
ATO podepsalo kontrakt na realizaci mobilního měření TV sledovanosti
s agenturou ResSolution Group.
ResSolution Group si nechala otestovat řešení na mobilní měření médií.
Lze ho využít pro měření v domácnosti i mimo ně. Učinila tak
v souvislosti s tendrem ATO na měření sledovanosti mimo domov.
Stanice České televize zůstaly v roce 2024 nejsledovanější
v univerzální divácké skupině starší 15 let. K výsledku pomohl
sportovní rok a divácký zájem o domácí hokejový šampionát.
Akce pro diváky i obchodní partnery a rovněž i reklamní spot si v rámci
oslav Světového dne televize připravily tuzemské stanice.
Asociace televizních organizací, která je zadavatelem projektu měření
televizní sledovanosti, ho zamýšlí rozšířit o lokality mimo domov.
V průběhu podzimu vyhodnotí nabídky od výzkumných agentur.