Kvůli Ukrajině počítá Astratex se snížením marketingových investic
Astratex registruje snížení poptávky napříč většinou zemí, kde
působí, a to řádově o desítky procent.
Astratex registruje snížení poptávky napříč většinou zemí, kde
působí, a to řádově o desítky procent.
Novou tváří Astratexu se od ledna stala Taťána Gregor Brzobohatá, která
je vedle Ivy Kubelkové další ambasadorkou značky. Poprvé se představí
v rámci valentýnské kampaně.
Loni prodeje módy na internetu vzrostly o 15 %, letos se očekává podobný
nárůst, říká Ján Kešelák z módní platformy Glami.
E-shop se spodním prádlem Astratex si vybral novou kreativní agenturu Jinej
Gang. Ta vytváří novou kampaň pro 10 trhů.
I díky schopnosti reagovat rychle a flexibilně na změny, které s sebou
přinesla pandemie, se Astratexu podařilo meziročně růst o 90 %, říká
marketingový ředitel Karol Guláš.
Český e-shop Astratex se spodním prádlem a plavkami působí nyní na
devíti trzích. Uvažuje i o expanzi na Západ.