Značky se musí připravit na AI Commerce
Umělá inteligence významně změní e-commerce i mobilní retail. Značky by
se na to měly připravit.
Umělá inteligence významně změní e-commerce i mobilní retail. Značky by
se na to měly připravit.
Tváří nové plavkové kampaně Astratexu je opět Iva Kubelková, doprovází
ji její dcera Natálie.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Na nově vytvořenou pozici komerčního ředitele společnosti Astratex
nastupuje Daniel Naxera.
Za novou butikovou agenturou Boys & Girls stojí Lucie Hrubá. Zajištuje
komunikaci pro Toyotu, Lexus, Astratex, Creative Dock nebo CrossCafe.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu Astratexu nastupuje Michal Bilka, dosavadní ředitel Karol
Guláš jde do vedení Enterstore.
# Aktuality # Retail # Marketing
Během slevové akce Black Friday, jež se koná kolem 25. listopadu, utratí
čeští spotřebitelé zhruba sedm miliard korun.
E-shop se spodním prádlem Astratex spustil kampaň na podporu své privátní
značky.
Konference E-Business Forum se letos zaměřila na péči o zákazníka,
budování zákaznické zkušenosti a vztahů se zákazníky.