Zlatý středník zveřejňuje shortlist, z agentur boduje MSL
Zlatý středník zná finalisty svého 23. ročníku. Nejvíce nominací má
agentura MSL Czech Republic, ze zadavatelů Jsme Fér a Plzeňský Prazdroj.
Zlatý středník zná finalisty svého 23. ročníku. Nejvíce nominací má
agentura MSL Czech Republic, ze zadavatelů Jsme Fér a Plzeňský Prazdroj.
Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností volila členy své
Revizní rady.
Do vedení světové oborové organizace Global Alliance for Public Relations
and Communication Management se dostal Pavel Vlček, předseda ASCOPA.
Do Výkonného výboru byli nově zvoleni: Petra Adámková, Lucie Dosedělová
a Ondřej Šuch. Pavel Vlček a Jitka Němečková zůstávají.
Ceny Mluvčí roku 2024 získali Jakub Ghanem, Šárka Nevoralová a PR tým
ČEZ.
Přihlášky do nového ročníku Zlatého středníku je možné podávat do
31. března.
Z více než dvě stě nominací vybrala odborná porota finalisty ocenění
Mluvčí roku 2024.
Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností vyhlašuje další
ročník prestižního ocenění Mluvčí roku.