AdParáda: Vítězí kampaň upozorňující na nepřiměřenou rychlost
Do čela květnové reklamní hitparády se dostala kampaň České asociace
pojišťoven a BESIP.
Do čela květnové reklamní hitparády se dostala kampaň České asociace
pojišťoven a BESIP.
Dubnovému žebříčku reklamní hitparády vévodila reklama pivní značky
Braník.
V nové kampani v rámci projektu ADC Unit se kreativci Hana Mára a Tomáš
Vrana věnují podpoře Ceny Senior roku.
Art Directors Club se v nové kampani v rámci projektu ADC Unit zaměřuje na
chudobu v Česku.
Art Directors Club chce podpořit své členky na rodičovské dovolené.
Nabídne jim členství zdarma do 3 let věku jejich potomka.
Březnový žebříček reklamní hitparády ovládly spoty s pamětníky od
České spořitelny a Paměti národa.
Další žebříček reklamní hitparády ovládl spot Fotbalové evoluce,
v němž figurují Čtvrtníček, Trojan, Panenka, Ujfaluši, Koller či
Šmicer.
Rok pandemie ukázal, že se reklama dokáže přizpůsobit situaci, nicméně
některé problémy se kvůli ní dále prohloubily.