Krušovice spouští kampaň k hokejovému šampionátu
Pivo Krušovice na letošní Mistrovství světa v hokeji připravilo kampaň
propojující sport s gamingem.
Pivo Krušovice na letošní Mistrovství světa v hokeji připravilo kampaň
propojující sport s gamingem.
Festival Tanec Praha spouští kampaň k letošnímu ročníku. Vizuálně se
snaží zaznamenat pohyb tanečníků ve statickém médiu.
V nové kampani Birell zdůrazňuje skutečnost, že nealkoholické pivo není
už zdaleka jen náhražka pro řidiče.
Radegast podporuje své nejvíce hořké pivo v historii Ratar novou kampaní,
v níž se hlavní hrdina musí utkat s vlkem.
Inspirací nové kampaně značky Birell se stala postava dědy Homolky z filmu
Ecce homo Homolka.
Billa startuje komunikační strategii privátní značky Vocílka. Tváří
kampaně se stává šéfkuchař Jan Punčochář.
Pod heslem „Každý z nás je jeden z vás“ komunikuje Generali Česká
pojišťovna v kampani svých šest tisíc poradců.
Služba Rixo spouští kampaň s formátem televizní soutěže.