Letošní ročník Effie přijímá přihlášky do 18. srpna
Tuzemská soutěž reklamní a marketingové efektivity Effie otevírá
přihlašování do 26. ročníku.
Tuzemská soutěž reklamní a marketingové efektivity Effie otevírá
přihlašování do 26. ročníku.
Grand Prix letošního 18. ročníku soutěže Česká cena za PR, známé jako
Lemur, si odnáší Tipsport za kampaň „Známe příští hlavu státu“.
Ocenění za přínos public relations si letos převezme Ladislav Kříž ze
Skupiny ČEZ.
Více než tři čtvrtiny PR agentur začleňuje do své praxi umělou
inteligenci. Nejčastějším nástrojem je ChatGPT, zjistil výzkum APRA.
Soutěž Lemur oznámila shortlist letošního ročníku. Z celkem
329 přihlášek vybrala porota 115 prací.
Do letošního ročníku soutěže Česká cena za PR – Lemur dorazilo
nejvíce přihlášek v historii této oborové soutěže.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Již třetí ročník Brand Safety Academy o dezinformacích a dalších
toxických rizicích se bude konat 18. dubna.
Česká republika se stále více vzdaluje státům západní Evropy, kde
veřejné komunikační výdaje běžně odpovídají až 20 % komunikačního
trhu, uvádějí profesní asociace AKA a APRA.