Navzdory pandemii chce Apple rozšířit síť svých prodejen
Apple chce otevřít nové kamenné prodejny, přestože mu rostou online
prodeje.
Apple chce otevřít nové kamenné prodejny, přestože mu rostou online
prodeje.
Technologičtí obři naskakují na vlnu zájmu o podcasty a Clubhouse.
Chtějí navíc dát vydělat tvůrcům.
Personalizace reklamy bude na iPhonech těžší. Podle Bank of America a MKM
Partners to sítím uškodí různou měrou.
# Internet & Mobil # Aktuality
Provozovatel sociální sítě Facebook obvinil technologickou firmu Apple
z potlačování konkurence.
Žebříčku nejhodnotnějších značek Interbrand i nadále vévodí Apple,
mezi největší skokany patří Amazon, Microsoft a Spotify.
Technologický gigant v rámci Apple Eventu představil novinky zaměřené
hlavně na zdraví. I díky nim upraví nabídku digitálního předplatného.
Až o polovinu mohou podle Facebooku klesnout příjmy ze sítě Audience
Network. Důvodem je nový operační systém Applu.
Co dělat v době krize? Komunikovat, nebo ne? Jak se vyjadřovat? Nad tím
přemýšlí Jan Král z agentury Advertia digital.
I přes pandemii koronaviru hodnota nejcennějších značek světa letos
meziročně vzrostla o 6 %, vyplývá to ze žebříčku BrandZ.
Vybraní uživatelé Twitteru, kteří jej používají na platformě iOS, mohou
od středy tweetovat i hlasem.