KB zahajuje novou éru bankovnictví, spouští kampaň
Komerční banka představila nový bankovní systém a ohlásila vstup do nové
éry bankovnictví. Při této příležitosti také spouští imageovou
kampaň.
Komerční banka představila nový bankovní systém a ohlásila vstup do nové
éry bankovnictví. Při této příležitosti také spouští imageovou
kampaň.
Čínská aplikace se nevzdává ambicí stát se úspěšnou e-commerce
platformou. Influencery láká na podíly z prodejů.
Operátor Vodafone rozšířil v uplynulých dnech nabídku titulů dostupných
v sekci Extra ve své Videotéce. Nově zde zájemci najdou i obsah známý
z dokumentárních programů History a Crime & Investigation.
Provozovatelé placených služeb hledají nové obchodní příležitosti, jak
konkurovat na lokálním trhu příchodu globálních gigantů.
Dokumentární stanice Love Nature v Ultra HD rozlišení je nyní k dispozici
i pro zákazníky operátora Vodafone, kteří jeho televizní službu
využívají přes aplikaci. Doposud byla tematická stanice pouze součástí
kabelové sítě.
Český rozhlas připravuje v blízké době vstup svých dvou klíčových
značek do prostředí televizorů a zobrazovačů připojených k internetu.
Na novinku se mohou těšit majitelé značek LG, Samsung a Android TV.
Nová kampaň Dm drogerie markt chce v lidech probudit radost ze života a
podnítit je k odvážnému stylingu.
PPL spouští kampaň se sloganem: „Vezu vám balík, ale vyzvedněte si ho
klidně až po práci.“ Podporuje tak své výdejní místa i aplikaci.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka FuzeTea přichází na trh s novou příchutí. Nově má na etiketě
QR vedoucí na aplikaci Coke.
Mezinárodní olympijský výbor přestane nabízet obsah své online platformy
Olympic Channel ve vlastní televizní aplikaci. Aplikace Olympic Channel byla
bezplatná.