Burda změny v portfoliu nechystá, investuje do digitálu i printu
Burda International CZ oznámila, že neplánuje pro příští rok žádné
škrty ve svém časopiseckém portfoliu.
Burda International CZ oznámila, že neplánuje pro příští rok žádné
škrty ve svém časopiseckém portfoliu.
Mediální společnost Burda International CZ soustředí své hlavní eventy
pod tři vlajkové tituly ze svého portfolia. V souhrnu jimi osloví tisíce
lidí. Cílí přitom jak na koncové zákazníky, tak i na segment B2B.
Časopis Apetit uspořádá v prostorách Novoměstské radnice v Praze
v sobotu 12. listopadu Zimní Apetit piknik.
Burda v červnu uspořádá dva eventy spojené se značkou Apetit, a to Apetit
piknik a po vzoru Marianne i Dny Apetit.
Vydavatelství Burda International upravuje portfolio. Tituly Katka, Marie
Claire, Joy, Náš útulný byt a Pošli recept skončí.