E-commerce po rozvolnění klesá, drží si ale některé kategorie
Prodeje e-commerce se kvůli otevření kamenných obchodů snížily. Nicméně
některé kategorie i tak zažívají na internetu boom.
Prodeje e-commerce se kvůli otevření kamenných obchodů snížily. Nicméně
některé kategorie i tak zažívají na internetu boom.
Na českém trhu loni skokově narostl počet e-shopů na 50 tisíc. Většinu
z téměř 200 mld. Kč obratu podle Jana Prokeše, CEO Elasticr, tvoří
tisíc největších. Trendem v tvorbě jsou řešení na míru, rychlost,
automatizace nebo marketplace.
Až 68 % Čechů je připraveno vzdát se části komfortu ve prospěch
„zelenějších e-shopů“.
O 26 % více než předloni utratili Češi v roce 2020 na internetu.
Nových internetových obchodů v České republice nejvíce přibývá
v lednu, do dvou let by zde mohlo být přes 50 tisíc e-shopů.