Módní marketing sází hlavně na online, využívá ale i TV
Marketing v módním průmyslu je po covidu čím dál silnější v online
prostředí. V marketingových aktivitách se však neztratí ani televizní
reklama.
Marketing v módním průmyslu je po covidu čím dál silnější v online
prostředí. V marketingových aktivitách se však neztratí ani televizní
reklama.
Online obchod s módou Answear zahájil vlnu nové televizní kampaně, která
je součástí nové strategie značky.
Privátní značka módního e-shopu Answear obsazuje do kampaně Lenku
Klicperovou, Kateřinu Vackovou či Lucii Křížkovou.
# Marketing # Internet & Mobil
Módní e-shopy vylepšují vlastní značky a snaží se tak vyplnit mezery
v sortimentu. Cílem je především sjednocení nabídky.
Answear rozvíjí svůj koncept „Máš Answear“. Do televize tak nasazuje
druhou vlnu své kampaně.
Módní e-shop Answear do nového roku vstoupil s novou investicí. O jeho
plánech jsme hovořili s country manažerkou Evou Balaštíkovou.
Původně polský módní e-shop Answear přichází s novou kampaní na sedmi
trzích, kde působí. Vstupuje do televize, kde se chce držet po celý rok.
# Aktuality # Retail # Marketing
Módní online obchod Answear relaunchuje svou značku answear.Lab a uvádí ji
na český trh.