Answear kombinuje v kampani zdánlivě neslučitelné značky
Answear spouští svou kampaň pro jaro a léto 2025 s názvem „Zahalte
svůj život do vzácných věcí“.
Answear spouští svou kampaň pro jaro a léto 2025 s názvem „Zahalte
svůj život do vzácných věcí“.
Answear v nové podzimní kampani sází na reklamní spoty v rádiích a
kinech, součástí je i spolupráce s influencery.
Answear pokračuje ve své CSR aktivitě „Nebuďme lhostejní k tomu, co se
skrývá uvnitř”. Upozorňuje na důležitost vnitřní pohody.
Answear se ve svém novém positioningu zaměří na prémiové značky,
představí se se sloganem: „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“
Answear spouští kampaň ve spolupráci s organizací Nevypusť duši a
lékaři na podporu duševní prevence.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Answear spouští projekt Wear&Share, v němž vybírá nepotřebné
oblečení a dává mu šanci na delší život.
Módní e-shop Answer spouští u příležitosti MDŽ kampaň, s níž chce
upozornit na nerovnost v odměňování žen po celé Evropě.
Módní e-shop Answer.com vstupuje do nového segmentu. Do svého portfolia
přidává Sneakerstudio a prémiovou streetwear značku PRM.