Info.cz: Marek Prchal a Andrej Babiš ukončili spolupráci
Marketér Marek Prchal a bývalý premiér Andrej Babiš (ANO) ukončili
spolupráci, která trvala deset let. Uvedl to server Info.cz.
Marketér Marek Prchal a bývalý premiér Andrej Babiš (ANO) ukončili
spolupráci, která trvala deset let. Uvedl to server Info.cz.
Superduel mezi prezidentskými kandidáty Petrem Pavlem a Andrejem Babišem
sledovalo souhrnně na stanicích TV Prima a CNN Prima News 1,2 mil. diváků
(15+), celkový podíl dosáhl 30 %. Šlo o nejsledovanější pořade
středečního dne.
Prezidentský duel sledovalo na stanicích ČT1 a ČT24 v neděli večer
1,72 mil. diváků starších 15 let (podíl 41 %). Šlo
o nejsledovanější pořad celého nedělního dne.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Jakým způsobem lidem přijímaly kampaně jednotlivých prezidentských
kandidátů prvního kola, mapuje analýza agentury Adbros.
Média řeší billboardy Andreje Babiše, ale nevěnují se řetězovým
e-mailům a falešným profilům na sociálních sítích, píše Vladimír
Michna.
Komunikační přednosti a slabiny prezidentských kandidátů sestavil PR Klub,
který sdružuje odborníky na oblast PR.
Oba postupující kandidáti do druhého kola prezidentské volby se mají
střetnout v debatě na TV Prima a CNN Prima News.
Petr Pavel, Andrej Babiš a Danuše Nerudová využívají v první den
prvního kola prezidentských voleb inzertních přebalů titulních stran
deníků.
Andrej Babiš nevystoupí před prvním kolem prezidentských voleb v debatách
na TV Prima a ani v České televizi, zúčastní se jen debaty na TV Nova.
Po pohledu na facebookovou aktivitu prezidentských kandidátů se Vítězslav
Klement z Group M zaměřuje na instagramovou přítomnost kandidujících.
Analyzuje počty sledujících, aktivitu, ale i reklamní investice a cílení.