K úspěchu vánoční reklamy pomáhá pohádkové retro i sníh
Byť je realita posledních let jiná, Češi touží po klasických bílých
Vánocích, a to i v reklamě.
Byť je realita posledních let jiná, Češi touží po klasických bílých
Vánocích, a to i v reklamě.
Jak s využitím řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Insights, AI a
nástrojů Microsoft Copilot využít zákaznická data, ukáže specializovaný
seminář.
Návštěvnost regionálních nákupních center loni meziročně vzrostla
o 23,5 %, ukazuje analýza CBRE.
Spot „Po generace v rodinách“ od značky Opavia pracuje hlavně
s emocemi. Skrývá se v ní ale i důmyslný branding, odhaluje agentura
Behavio.
Pro komunikaci značek na sociálních sítích je důležité dodržovat
zásady a stanovené cíle. Klíčový je autentický obsah i vyhodnocování
dat, naznačila konference z cyklu Marketing Meeting.
Které z reklam u spotřebitelů v loňském roce rezonovaly, ukazuje
analýza agentury Ipsos.
Které reklamy nejvíce bodovaly na letošním Super Bowl, ukazuje analýza
agentury Ipsos.
Andrea Krejčí, Account Director ve společnosti H1.cz, nabízí svůj pohled
na třístupňovou strategii pro e-shopy.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Jakým způsobem lidem přijímaly kampaně jednotlivých prezidentských
kandidátů prvního kola, mapuje analýza agentury Adbros.
Předseda správní rady NFNŽ Jiří Kučera se ohlíží za nedávnou
konferencí, která se zabývala evropskými nástroji pro měření médií a
na které se prezentoval český MediaRating jako další možný evropský
zdroj pro hodnocení médií.