O nebezpečí průzkumů a analytiky: Jsou data dar, nebo prokletí?
Dokáže vaše firma správně měřit data a vyhodnocovat je? A opravdu díky
získaným informacím zvyšujete prodeje, optimalizujete náklady? Nebo vám to
v tabulkách pořád nějak nesedí?
Dokáže vaše firma správně měřit data a vyhodnocovat je? A opravdu díky
získaným informacím zvyšujete prodeje, optimalizujete náklady? Nebo vám to
v tabulkách pořád nějak nesedí?
Agentura TRKKN uspořádala v pražském hotelu Hilton historicky první
český pre-event k Analytics Summitu.
První červenec definitivně stvrdí nutnost přechodu na Google Analytics 4.
Jak předejít ztrátě dat, omezení remarketingu a riziku pozastavení
reklamních účtů Googlu od začátku března 2024, shrnuje Petr Vaněk
z agentury TRKKN.
Desátý ročník největší analytické konference v Evropě Analytics Summit
2023 se zabýval bezpečností dat, jejich efektivního řízení i prací
s analytikou, píše Petr Vaněk z Omnicom Media Group.
Server-side tagging může být cestou, jak se vypořádat se ztrátou dat po
uvedení nového typu cookie lišt, píše Marek Neufus.
Opravdu není dobrý nápad čekat s nasazením Google Analytics 4 na
1. července 2023, kdy stávající Universal Analytics od Googlu přestanou
měřit, píše Adam Šilhan z igloonet.
# Aktuality # Internet & Mobil
Webinář se uskuteční v úterý 2. února od 15:00, provede jím Jan Tichý
z agentury Taste.