# Aktuality # Reklama # Marketing
Novým ambasadorem Toyoty je šermíř Choupenitch
Alexander Choupenitch bude jezdit v novém modelu Toyota Corolla Cross hybrid,
na který si nechal navrhnout vlastní polep.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Alexander Choupenitch bude jezdit v novém modelu Toyota Corolla Cross hybrid,
na který si nechal navrhnout vlastní polep.
Autenticita je pro náš marketing úplně zásadní, říká Lada Adámková,
manažerka marketingu firmy Elton hodinářská, stojící za značkou Prim.
Firma Swappie, jež vykupuje, repasuje a prodává iPhone, navázala spolupráci
s Benem Kristovo.
# Internet & Mobil # Marketing
Influencer marketing sice není zcela novou disciplínou, v prostředí
sociálních sítích ale dostává nové rozměry. Jak vypadají jeho
aktuální trendy, shrnuje Vítězslav Klement z Group M.
Své nízkoemisní technologie představí Toyota prostřednictvím
celorepublikové roadshow „Beyond Zero“.
Jan a Zuzana Valentovi, stojící za gastro projektem Taste of Prague, a
fotograf Prokop Pithart se stali novými ambasadory Toyoty.
Spolupráce se značkami by měla být podložena vztahem k nim, je
přesvědčen šéfkuchař Přemek Forejt, který se od letošního roku stal
tváří řetězce McDonald’s.
Cílem kampaně, ve které je hlavní tváří Patrik Schick, je blíže
představit značku Vivo a prémiové Vivo V23.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Patrik Schick jako ambasador pro český trh pomůže značce Vivo oslovit
zákazníky s aktivním životním stylem.
Tenistka Petra Kvitová střídá fotbalového brankáře Petra Čecha na pozici
ambasadora společnosti Livesport. Fanoušci v desítkách zemí ji uvidí
v online komunikaci a také v sérii televizních spotů.