Galerie: Vybrané reklamy letošního Super Bowl
Přinášíme přehled reklam letošního ročníku Super Bowl, jenž se bude
konat již tuto neděli.
Přinášíme přehled reklam letošního ročníku Super Bowl, jenž se bude
konat již tuto neděli.
V létě se Amerikou šířil titulek „Amazon goes linear“. Na podzim zase
Netflix informoval o testování svého lineárního kanálu ve Francii. Co se
skrývá za záměry těchto velkých hráčů na poli VOD? Přinášíme
komentář Tomáše Suráka.
Digitální předplatné roste nejen Netflixu, ale i zpravodajským médiím.
V čele světového žebříčku stojí The New York Times.
Žebříčku nejhodnotnějších značek Interbrand i nadále vévodí Apple,
mezi největší skokany patří Amazon, Microsoft a Spotify.
Online tržiště jsou fenoménem dnešního e-commerce. V Česku ho začíná
rozvíjet čím dál víc hráčů. Amazon k nám však v dohledné době
nepřijde.
Srovnávací portál Heureka, jenž působí na devíti trzích Evropy, chce
všechny své platformy propojit jedním online tržištěm.
Lineární televize „nezestárne“ a poroste i v době streamovacích
služeb, píše ve svém komentáři Erika Luzsicza.
Herní platforma Twitch zaznamenala výrazný nárůst počtu zhlédnutých
hodin. Možné je, že v budoucnu začne živě vysílat i fotbal.