Šest nejčastějších omylů o Amazonu
Amazon je největší marketplace na světě. Jaké mýty o něm u nás
kolují?
Amazon je největší marketplace na světě. Jaké mýty o něm u nás
kolují?
Regule namířené proti velkým technologickým obrům mohou ovlivnit svět
reklamy, e-commerce i sociální sítě.
U vybraných titulů umožňuje společnost Amazon vybrat v rámci své
videotéky hlasitost dialogů. Služba s novinkou přišla letos na jaře a
označuje ji jako Dialogue Boost. K dispozici je pouze u angličtiny.
Pro e-commerce giganty se retailová média stala zásadním zdrojem příjmů.
Obchodní řetězce ve střední Evropě následují jejich příklad,
upozorňuje Michael Štádler z Adformu.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Nejhodnotnější značkou světa je Apple, ukazuje žebříček
100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ, který sestavuje výzkumná
společnost Kantar.
Amazon plánuje nabízet svou streamovací službu Prime Video také ve verzi
s reklamami.
Podle studie PwC se hodnota největších světových firem propadla nejvíce od
krizového roku 2009. Jedničkou zůstává Apple.
Reputace v oblasti udržitelnosti je u některých značek důležitější
než u jiných, ukazuje nová studie Brand Finance.