Krize nutí k inovacím, zdlouhavý vývoj jde stranou
Rychlejší digitalizace retailu, online konzultace při rekonstrukci koupelny
či čepované pivo domů, to mimo jiné přinesla současná krize.
Rychlejší digitalizace retailu, online konzultace při rekonstrukci koupelny
či čepované pivo domů, to mimo jiné přinesla současná krize.
Zákazníci Zásilkovny si budou moci nově vyzvednout zásilky
i v AlzaBoxech.
Koronavirová krize přinesla změny i v oblasti retailu, z nichž některé
už zůstanou natrvalo. I to zaznělo na úterní konferenci Retail Summit
Action.
V době uzavřených kamenných obchodů přicházejí knihkupectví s online
křty, knižní poradnou nebo budují čtenářské komunity.
V době nuceného uzavření obchodů v souvislosti s pandemií Covid-19 se
daří velkým e-shopům rozvíjet jejich online tržiště.
Kamenní prodejci narychlo vstupují do online prostoru. Využívají k tomu
partnerské programy, či si rovnou zakládají vlastní e-shop.
Firmy z oblasti e-commerce zvýšily investice do televizní reklamy oproti
roku 2013 téměř sedminásobně, píše Pavel Müller z Atmedia.
V rámci dočasného pilotu zařazuje Alza.cz do své nabídky i trvanlivé
potraviny.