Albert zavádí digitální cenovky na 45 prodejen
Albert se rozhodl rozšířit digitální cenovky na 45 prodejen v Praze a
v Brně, celkem tak nyní v řetězci používá 280 tisíc elektronických
cenovek.
Albert se rozhodl rozšířit digitální cenovky na 45 prodejen v Praze a
v Brně, celkem tak nyní v řetězci používá 280 tisíc elektronických
cenovek.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Alza.cz přidává do nabídky nápoje. V první vlně jsou to vína a
destiláty, brzy však v sortimentu přibyde také pivo, minerální vody,
limonády nebo energetické nápoje.
Novou PR manažerkou a tiskovou mluvčí Alza.cz se od srpna stává Daniela
Chovancovou.
Alza chce počet svých výdejních schránek do příštího roku
zpětinásobit.
Přímost, rychlost a flexibilita in-house kreativy si pochvaluje nejeden
zadavatel. Pozitivní přínos představovala i v době pandemie.
Alza rozvíjí dále svou vlastní dopravu. Nově k ní nabízí
i pokročilejší instalační služby.
Od pondělí startuje Alza měsíční kampaň, v níž láká na slevy
u více než 18 tisíc produktů.
Alza přichází s platformou Sdílej a ušetři. Zákazníkům umožní
pořídit zboží ve skupině a se slevou.