Privátní značky Alzy v obratu už překonaly miliardu
Loňský obrat Alza.cz dosáhl 45 miliard korun. Více než miliardu
vygenerovaly privátní značky.
Loňský obrat Alza.cz dosáhl 45 miliard korun. Více než miliardu
vygenerovaly privátní značky.
Alza.cz zavádí pilotně u 17 z celkových více než 1800 Alzaboxů
zvukové instrukce informující o počtu balíčků k vyzvednutí.
U některých výdejních míst zvětšuje jejich kapacitu.
Minutová videa s influencery mají komunikovat především rychlost a
snadnost nákupu na Alze.
# Aktuality # Internet & Mobil # Výzkum
Češi se chystají na vánoční sezónu už od září: více než 80 %
nakupuje online a roste popularita netradičních adventních kalendářů. Na
základě dat to oznámily společnosti Google a Alza.cz.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Alza.cz zaznamenala za třetí čtvrtletí zvýšení obratu o 30 %. Přes ně
doručuje 35 % všech objednávek. Investovala do zásob na Vánoce, jejichž
hodnota přesahuje 10 mld. korun.
Alza spustila svou letošní vánoční kampaň. Postava Alzáka je v ní
upozaděna, do popředí se dostávají jeho ruce.
Alza ve spolupráci s Balíkobotem otevírá své boxy více než
2 500 tisícům e-shopů a dopravců.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu Alzy nastupuje Marek Dvořák. Top management firmy se
rozšiřuje o Juraje Bónu.