Alpro v kampani s Cristovaem doporučuje snídat „po svém"
Nová kampaň značky Alpro, jejíž tváří je opět Ben Cristovao, chce
ukázat, že rostlinné alternativy mohou oslovit každého.
Nová kampaň značky Alpro, jejíž tváří je opět Ben Cristovao, chce
ukázat, že rostlinné alternativy mohou oslovit každého.
V Alpro se zaměřujeme na to, aby naše kampaně po celý rok poukazovaly na
důležitost rána, říká Barbora Horníková z Danone.
V rámci spolupráci vznikne série venkovních reklam a také obsah na
sociální sítě.
Značky, které budou i v době krize nadále budovány, ji překonají lépe,
než ty, do kterých se investovat přestane, říká Marek Ševčík z Danone.
Zatímco před několika lety byly rostlinné výrobky záležitostí obchodů
zdravé výživy, nyní jsou součástí sortimentu v každém řetězci.
Danone postupně rozšiřuje portfolio svých rostlinných produktů. V Česku
se daří značce Alpro, která táhne celou kategorii.