Penny spouští osvětu k první pomoci zaměřenou na děti
Penny startuje novou fázi osvětové kampani o první pomoci, tentokrát se
zaměří na děti.
Penny startuje novou fázi osvětové kampani o první pomoci, tentokrát se
zaměří na děti.
První díl nového seriálu skupiny Prima Náhradníci uvede videoplatforma
Prima+ v pátek 13. prosince.
Penny spouští osvětovou kampaň pro veřejnost. Chce ji spolu se
záchranářem Markem Dvořákem proškolit v poskytování první pomoci.
Nová kampaň Kauflandu staví na konkrétních dodavatelích z krajů i na TV
spotu od režisérsky Alice Nellis. Za kreativou stojí agentura VMLY&R.
S novou kampaní Birell navazuje na loňskou komunikaci, jež pracovala
s tématem nevyžádaných komentářů.
Nový mléčný produkt s ovesnými zrny Ovesku podporuje Mlékárna Kunín
reklamní kampaní.
Mlékárna Kunín se v nové kampani zaměřuje na atmosféru Beskyd i jejích
mlékařů.