Značky se musí připravit na AI Commerce
Umělá inteligence významně změní e-commerce i mobilní retail. Značky by
se na to měly připravit.
Umělá inteligence významně změní e-commerce i mobilní retail. Značky by
se na to měly připravit.
# Aktuality # Marketing # Retail
Po loňském vstupu Allegra a Kauflandu přibude letos na českém trhu další
online tržiště. Vstup plánuje turecký Trendyol.
# Internet & Mobil # TV # Tisk
Koncentrace médií na reklamním trhu je stále výraznější, za posledních
pět let se téměř zdvojnásobila, ukazuje studie GroupM.
Čínská Alibaba se chystá rozšířit svou nabídku služeb i zábavy na
další trhy.
Během pandemie vzrostl mnohonásobně online prodej luxusních značek.
V dubnu dokonce meziročně o 209 %.
Online tržiště jsou fenoménem dnešního e-commerce. V Česku ho začíná
rozvíjet čím dál víc hráčů. Amazon k nám však v dohledné době
nepřijde.
Srovnávací portál Heureka, jenž působí na devíti trzích Evropy, chce
všechny své platformy propojit jedním online tržištěm.
I přes pandemii koronaviru hodnota nejcennějších značek světa letos
meziročně vzrostla o 6 %, vyplývá to ze žebříčku BrandZ.