Albert nabídne za věrnost výrobky Fiskars, Eta či Lego
V nové sběratelské kampani si mohou zákazníci Alberta za nasbírané body
pořídit se slevou nože Fiskars, spotřebiče Eta či Lego.
V nové sběratelské kampani si mohou zákazníci Alberta za nasbírané body
pořídit se slevou nože Fiskars, spotřebiče Eta či Lego.
V rámci své vánoční kampaně daruje Albert skrze potravinové banky milion
porcí jídla potřebným. Organizuje i vlastní potravinovou sbírku.
Suché potraviny a drogerii bez obalu nabízí Albert nově ve své prodejně na
pražském Chodově.
I když mají Češi maso stále v oblibě, rostou prodeje alternativ mléka,
masa a vajec, meziročně o téměř 10 %. Největší nárůst podle údajů
InsightLab zaznamenávají alternativy mléčných výrobků.
Sportovní výbavu, sluchátka nebo chytré hodinky mohou získat na podzim
zákazníci Alberta za nasbírané body.
Albert v kampani podtrhuje, jakou péči dostávají kuřata z jeho privátní
značky.
Albert za poslední rok nainstaloval 300 tisíc elektronických cenovek.
Celkově jich má 600 tisíc, využívá je každá třetí prodejna. Do konce
roku je zavede na další desítce prodejen.
Nejvíce nových prodejen v letošním roce otevře Lidl, následují Billa,
Penny a Tesco. Ostatní řetězce se více soustředí především na
modernizaci svých stávajících obchodů.