Albert ve věrnostní kampani nabízí Tefal či Lego
Albert spouští předvánoční věrnostní kampaň. Dospělým nabídne
kuchyňské potřeby Tefal by Jamie Oliver, na děti cílí se
stavebnicemi Lego.
Albert spouští předvánoční věrnostní kampaň. Dospělým nabídne
kuchyňské potřeby Tefal by Jamie Oliver, na děti cílí se
stavebnicemi Lego.
Albert se v letošní vánoční kampani soustředí na dobré skutky, které
Češi během roku udělali.
Značka krmiva pro psy a kočky Purina, která patří pod společnost Nestlé,
zavádí nové udržitelné multifunkční stojany.
Pro firmy je důležité, aby podstoupily transformaci v podobě digitalizace a
zároveň, aby vytvořily strategii směřující ke zjednodušení.
Řetězec Albert otevřel v pražských Nových Butovicích prodejnu, ve které
nevznikají přebytky potravin.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Od října odpovídá za udržitelnost ve společnosti Albert její dosavadní
ředitele komunikace a Public Affairs.
V nové sběratelské kampani Albert nabízí produkty od značek Tefal nebo
Dolce Gusto.
Albert uvádí na trh novou produktovou řadu Nature’s Promise Kids.