Albert se před Vánoci spojuje se značkami Pyrex a Lego
V předvánoční sběratelské kampani řetězce Albert si mohou zákazníci
za věrnostní body koupit se slevou produkty značek Pyrex či Lego.
V předvánoční sběratelské kampani řetězce Albert si mohou zákazníci
za věrnostní body koupit se slevou produkty značek Pyrex či Lego.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Albert je dalším obchodním řetězcem, který začal testovat nový systém
vracení PET lahví a plechovek.
Programatická reklamní DOOH síť Vision Thing se rozšiřuje o in-store
obrazovky do hypermarketů Albert.
V nové věrnostní kampani nabízí Albert stylové doplňky k domácí
přípravě kávy a čaje.
Služba online obchodu Albert rozšiřuje pokrytí doručení potravin. Kromě
Brna nově doručuje i do Olomouce, Ostravy, Zlína a Otrokovic.
Albert spouští další letní věrnostní kampaň, v níž nabízí herní a
hudební produkty od značky Niceboy.
Jaká reklama funguje na generaci Z, zjišťovala agentura Ipsos. Spíš než
být cool se vyplatí být tematicky relevantní.
Vítězem kategorie „Inovace roku – Sázka na změnu“ jubilejního
20. ročníku ocenění Mastercard Obchodník roku se stala skupina COOP.