Pecka.TV: Nižší cenu zachováme, Formule 1 publikum omladila
Pecka.TV za půlroku existence přilákala první tisíce uživatelů a každý
měsíc svoji zákaznickou základnu zvyšuje, říká marketingový ředitel
Matěj Čičák.
Pecka.TV za půlroku existence přilákala první tisíce uživatelů a každý
měsíc svoji zákaznickou základnu zvyšuje, říká marketingový ředitel
Matěj Čičák.
# Aktuality # Retail # Marketing
Řemeslná pekárna Náš chléb rozšiřuje své portfolio značek
o Sklizeno.
Schválení představuje klíčový milník v procesu akvizice, její
dokončení se očekává v druhé polovině roku 2025.
Spojené týmy společností R2B2 a Caroda čítají 40 lidí a vytvářejí
největší firmu na českém a slovenském trhu specializující se na
reklamní technologie, říkají František Bauma a Roman Mura.
Imper oznamuje akvizici Seeky, nástroje v oblasti trackování návštěv
webu.
Ewing získává většinový podíl v agentuře ADvolution, jež se zaměřuje
na nákup médií a datovou analytiku.
# Aktuality # Marketing # Retail
Twistcafe Group převezme květinářský řetězec Kytky od Pepy. Kromě kytek
nabídne i kávu a občerstvení.
Společnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení
k dokončení akvizice platformy Teads.