# Aktuality # Reklama # Retail
Penny spouští novou věrnostní kampaň s plyšáky
Nová sběratelskou kampaň s názvem „Zvířátka z říše fantazie“
startuje 12. června Penny.
# Aktuality # Reklama # Retail
Nová sběratelskou kampaň s názvem „Zvířátka z říše fantazie“
startuje 12. června Penny.
# Data # Marketing # Aktuality
Donald Trump je důvodem, proč důvěryhodnost Spojených států amerických
v očích zahraničních zemí klesá.
Všechnopárty zůstává nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 ve
skupině starší 15 let. Následují Četníci z Luhačovic.
V nové věrnostní kampani Billa nabízí zákazníkům za nasbírané body se
slevou nádobí a pomůcky do kuchyně KitchenAid.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Počtvrté odstartuje Nextbike svou výzvu, kterou chce motivovat lidi
k častějšímu využívání sdílené mobility.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Jiří Kaleta se z postu marketingového ředitele Conteg Group posunul na post
COO. Jeho post zaujal Pavel Orálek.
# Aktuality # Retail # Marketing
Ve čtvrtek 12. června se veřejnosti slavnostně otevřel Fairmont Golden
Prague, jenž sídlí v rekonstruované budově bývalého hotelu
InterContinental.
# Aktuality # TV & video # Marketing
Celkem devět měst objede TV Nova od konce června do první třetiny října
v rámci své roadshow Den s Novou.
Česko-slovenská módní značka Laformela má novou spolumajitelku a plánuje
také změnu vizuální identity.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké
skupině starší 15 let je nadále seriál Kamarádi. Vyrovnanou sledovanost
měly v této skupině seriály Jedna rodina a Komisařka Florence. Prvně
jmenovaný zůstává nejsledovanější v 15–54.