Century 21 v kampani využívá stereotypy o práci v realitách
Společnost Century 21 spouští novou kampaň s názvem „Realitní
mýty“, která si pohrává s představami o realitních makléřích.
Společnost Century 21 spouští novou kampaň s názvem „Realitní
mýty“, která si pohrává s představami o realitních makléřích.
Superlov dosáhl v sobotu po 20:00 nejvyšší sledovanosti ve všech hlavních
diváckých skupinách.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
V ostravském Avion Shopping Parku otevřel Rossmann svou pilotní udržitelnou
drogerii.
Značka intimní hygieny Chilly startuje spotřebitelskou kampaň, v níž se
hraje o balíček produktů od Durexu.
U příležitosti představení nové kolekce ekologických čisticích
prostředků organizuje EcoHaus sérii workshopů.
Čeští diváci, kteří sledují rakouskou veřejnoprávní stanici ORF
2 prostřednictvím placených služeb, si mohli všimnout nového prvku –
vedle loga kanálu se nově objevuje i piktogram „HD“. Nejde ale
o zlepšení kvality obrazu.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve skupině 15+
zůstává Všechnopárty. Následovala komedie Marečku, podejte mi pero!,
která se zároveň stala jedničkou v 15–54.
Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“, v níž spojuje turistiku
s občerstvením v srdci Krkonoš.
Značka OlaOla rozesílá spolu s objednávkami i speciální přání se
semínky, chce tak poukázat na křehkost zdraví.
Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností volila členy své
Revizní rady.