Cruxo uvádí technologicko-konzultační butik pro retail média
Spuštěním konzultačního butiku Cruxo reaguje na rostoucí význam retail
médií v posilování pozice značek v e-commerce.
Spuštěním konzultačního butiku Cruxo reaguje na rostoucí význam retail
médií v posilování pozice značek v e-commerce.
Slovenská zpravodajská stanice :24 projde na podzim významnou proměnou.
Změny se dotknou jak programové skladby, tak jednotlivých formátů
zpravodajství. Tematický kanál šíří ve svých nabídkách i některé
české služby,
Provozovatel sportovních kanálů O2 TV loni významněji navýšil tržby a vylepšil hospodářský výsledek.
Reprízovaný seriál Policie Modrava má v neděli večer po 20:00 odstup od
dalších pořadů a je tak nejsledovanější.
Agentura Pickerly otevírá vlastní podcastové studio přímo ve svých
kancelářích na Smíchově.
Český rozhlas Liberec rozšířil svůj dosah, když začal využívat
frekvence, které uvolnilo Rádio Proglas.
Repríza seriálu Poldy přilákala v sobotu po 20:00 nejvíce diváků ve
skupině 15+. Následoval Superlov, který měl zároveň nejvyšší
sledovanost v 15–54.
Na pozici account directorky agentury Fairy Tailors nastupuje Dita Mikysková.
Novou kampaní poradenská společnost Forvis Mazars láká mladé talenty do
světa auditu, daní a účetnictví.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve všech hlavních
diváckých skupinách byla Všechnopárty.