T-Mobile startuje novou kampaň, nabídne letní výhody
T-Mobile spouští novou letní kampaň v duchu svého dlouhodobého konceptu
#MeziSvými. Cílem je zpříjemnit zákazníkům léto.
T-Mobile spouští novou letní kampaň v duchu svého dlouhodobého konceptu
#MeziSvými. Cílem je zpříjemnit zákazníkům léto.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 se po skončení
seriálu Kamarádi stala Jedna rodina. Poprvé se v televizním vysílání
představila reality Farma Česko.
Hodnota největších světových firem dál roste, vládne Amerika, Evropa
ztrácí, ukazuje analýza PwC.
Vodafone startuje letní kampaň, v níž zákazníkům rozdává dárky
v podobě navýšení dat i rychlosti.
Na platformě Prima+ se objeví premiérový seriál Dvě princezny, který
navazuje na seriál Eliška a Damián.
Ještě před dalším pokusem zvolit nového generálního ředitele České
televize proberou radní to, zda textové zprávy Petra Mrzeny neovlivnily volbu
generálního ředitele.
BESIP, Ministerstvo dopravy a Česká asociace pojišťoven spouští novou
kampaň s názvem „Hele, motorka!“.
Internetová platforma Sweet.tv rozšířila svou volně dostupnou nabídku
o dva nové televizní kanály.
Švéd Armand Duplantis dokázal proměnit sportovní úspěchy v marketingový
kapitál a stal se exkluzivním partnerem značek jako Puma, Red Bull
či Omega.
Nejsledovanějšími pořady pondělního večera po 20:00 se staly oba
reprízované díly seriálu Specialisté.