O2 TV loni navýšila tržby, zvýšil se i čistý zisk
Provozovatel sportovních kanálů O2 TV loni významněji navýšil tržby a
vylepšil hospodářský výsledek.
Provozovatel sportovních kanálů O2 TV loni významněji navýšil tržby a
vylepšil hospodářský výsledek.
Reprízovaný seriál Policie Modrava má v neděli večer po 20:00 odstup od
dalších pořadů a je tak nejsledovanější.
Agentura Pickerly otevírá vlastní podcastové studio přímo ve svých
kancelářích na Smíchově.
Český rozhlas Liberec rozšířil svůj dosah, když začal využívat
frekvence, které uvolnilo Rádio Proglas.
Repríza seriálu Poldy přilákala v sobotu po 20:00 nejvíce diváků ve
skupině 15+. Následoval Superlov, který měl zároveň nejvyšší
sledovanost v 15–54.
Na pozici account directorky agentury Fairy Tailors nastupuje Dita Mikysková.
Novou kampaní poradenská společnost Forvis Mazars láká mladé talenty do
světa auditu, daní a účetnictví.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve všech hlavních
diváckých skupinách byla Všechnopárty.
# Aktuality # Retail # Marketing
Pikito mění svůj název, logo i vizuální identitu. Nově se bude jmenovat
Melody Mall.
Televizní platforma operátora T-Mobile fungující pod brandem Magenta TV
provedla úpravy svého uživatelského rozhraní.