Joj zavádí nepřeskočitelnou reklamu, netýká se ale všech kanálů
Od poloviny července se změní pravidla pro přetáčení reklamy na třech
kanálech skupiny Joj. Pod tu patří i tuzemské kanály „CS". Těch se ale
omezení netýká.
Od poloviny července se změní pravidla pro přetáčení reklamy na třech
kanálech skupiny Joj. Pod tu patří i tuzemské kanály „CS". Těch se ale
omezení netýká.
Prodloužení partnerství mezi Allwyn a MFF KV znamená nejen pokračování
v podpoře mladých filmařů prostřednictvím Allwyn Residency, ale
současně ještě výraznější zapojení do dění festivalu. Allwyn chce
pomoct festivalu růst skrze nové formáty a inovace.
První potvrzenou výměnou je nástup nové zpravodajky Heleny Truchlé
v Berlíně. Další výměny mají být oznámeny v následujících dnech.
Další reprízovaný díl seriálu Policie Modrava se opět stal pořadem
nedělního večera a také celého dne.
Zalando a About You dokončily své strategické spojení, společně pokryjí
větší podíl evropského trhu s módou.
Shell v rámci svého 75. výročí partnerství s týmem Scuderia Ferrari HP
spouští soutěž, kde lze získat cenu v podobě zážitku na Velké ceně
F1.
Oba reprízované díly seriálu Polda se dostaly na čelo televizní
sledovanosti v sobotu po 20:00.
U příležitosti svého ročního výročí na trhu přichází služba Too
Good To Go s Remix kuchařkou, nabízející recepty z nejvíce vyhazovaných
potravin.
Křišťálový glóbus, hlavní cenu filmového festivalu v Karlových Varech,
získal česko-slovenský dokument s názvem Raději zešílet v divočině.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 byla opět talk show
Všechnopárty následovaná seriálem Špunti na cestě.