Růžový slon ukazuje v kampani, jak na vrchol
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 zůstává seriál
Malý pitaval z velkého města, a to ve všech klíčových diváckých
skupinách.
Zápasy Sparty, Plzně a Baníku v předkolech evropských fotbalových
pohárů uvidí diváci v přímých přenosech na kanálech Oneplay a
Premier Sport.
Společnost One by Allegro odstartovala v červenci svou první brandovou
kampaň, cílí na e-shopaře v Česku.
Český rozhlas má novou šéfku Zahraniční redakce a mění i dva
zpravodaje v zahraničí.
Československá filmová společnost, kterou vlastní provozovatel slovenské
televize JOJ, podala žádost o satelitní licenci pro dokumentární kanál
JOJ Svět.
Daniel Krus nově vede tým public affairs v agentuře FleishmanHillard. Zde
pracuje od roku 2017.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 zůstávají oba
reprízované díly seriálu Specialisté.
Výběr natrénovaného modelu AI nebo trénink vlastních AI služeb nabízejí
svým zákazníkům České Radiokomunikace.
Nej.cz oznámila, že od 17. července trvale uzavírá své zákaznické
centrum v Praze. K tomuto kroku dochází jen týden poté, co byl týž krok
avizován v Ostravě, a z největších českých měst tak zůstane
otevřené už jen centrum v Brně.