Nobilis Tilia mění vizuální identitu i design produktů
Nobilis Tilia prochází změnou vizuálního stylu, mění logo, design
produktů i nový e-shop.
Nobilis Tilia prochází změnou vizuálního stylu, mění logo, design
produktů i nový e-shop.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne se znovu
staly Zázraky přírody.
Zásadní změny v zabezpečení a robotické interakce ovlivní e-mailing
i tento rok.
Prostřednictvím konceptu Atelier umožní Bang & Olufsen zákazníkům
vytvářet produkty ve spolupráci přímo s mistry řemesla.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve skupině 15+
zůstává Všechnopárty. Následuje Děcko a poté Máme rádi Česko.
V 15–54 je stále nejsledovanější Harry Potter.
Správně vedené digitální vzdělávání může pomoci rozvíjet dětem
jejich kreativitu, logické myšlení i dovednosti pro budoucnost.
V nové soutěži odmění síť čerpacích stanic Shell 85 výherců,
kteří získají tankovací karty v hodnotě 10 tisíc korun.
Prima vrátí do nedělního odpoledního vysílacího času nové díly svých
čtyř hobby pořadů.
Evropská zpravodajská stanice Euronews oznámila návrat k ziskovosti po
deseti letech a ambiciózní plány na rozšíření svého působení. Stanice
vykázala v roce 2024 první pozitivní EBITDA a chystá se spustit nové
služby v několika zemích.
# Aktuality # Retail # Reklama
V Evropě se stává výhradním prodejce značky Diane von Furstenberg
Zalando, partnerství bude komunikovat marketingovou kampaní.