Páteční večer pro pořady Všechnopárty a Děcko
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 byla ve skupině 15+
talk show Všechnopárty. Následoval seriál Děcko. V 15–54 měl
nejvyšší sledovanost pořad Máme rádi Česko.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 byla ve skupině 15+
talk show Všechnopárty. Následoval seriál Děcko. V 15–54 měl
nejvyšší sledovanost pořad Máme rádi Česko.
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady
pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
Orea Hotels & Resorts a Meet&Deal spojují síly a zářijový
networkingový event se přesouvá do nového prostředí.
Zákazníci Vodafone TV získávají možnost sledovat novou reality show
Starhouse díky speciální předvolbě umístěné na programové pozici
0. Technické řešení vyvinula společnost Tivio Studio.
V Česku se všechno točí kolem piva: V nové kampani Staropramenu opět
hraje Orlando Bloom.
S novou službou nabídne Mediaboard PRistům snadnější způsob tvorby
obsahu s pomocí AI.
Symbolem celé kampaně je výtah, který diváky provede různými patry
světů zábavy a sportu služby Oneplay.
Tradiční dětský časopis ABC vychází v nové podobě. Mění se i jeho
periodicita a také prodejní cena.
Služba Magenta TV zvýhodňuje novým zákazníkům přístup k nabídce na
prvních šest měsíců. Také ona reaguje na chystaný start Oneplay.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké
skupině 15+ zůstává seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, která je
jedničkou v 15–54. Odstup mezi oběma seriály se ale v této mladší
divácké skupině snížil.