Nextbike modernizuje po zimě kolový park
Nextbike postupně všude, kde působí, umísťuje na dva tisíce
modernizovaných kol.
Nextbike postupně všude, kde působí, umísťuje na dva tisíce
modernizovaných kol.
Páteční sledovanost večerních pořadů po 20:00 se nemění. Na čele
v divácké skupině 15+ zůstává Všechnopárty těsně před seriálem
Děcko. Následuje Máme rádi Česko, které sleduje zároveň nejvíce
diváků ve skupině 15–54.
Do vysílání Frekvence 1 se z rádia Bonton přesunul moderátor
Vojtěch Efler.
# Aktuality # Retail # Marketing
Queens bude mít v centru Prahy novou vlajkovou prodejnu, její součástí
bude i komunitní prostor pro ženy Women’s Lounge.
Adison rozšiřuje své portfolio klientů, nově se mezi ně řadí GLS,
RunCzech nebo Nadace Karel Komárek Family Foundation.
Festival Dvořákova Praha 2025 představil novou vizuální identitu
i program letošního ročníku.
Po Praze se služba pro snadné vaření doma rozšiřuje do dalších
měst – Brna a Plzni.
Pokračování a vyvrcholení příběhu o šumavském převaděči Josefu
Hasilovi má šest dílů. První z nich je na platformě Oneplay k dispozici
od pátku 14. března.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké
skupině starší 15 let je nadále seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina,
která má zároveň nejvíce diváků ve skupině 15–54.
Waterdrop jako oficiální partner pro hydrataci tenisové ATP Tour vypisuje
soutěž o nejlepší návrh termosky.